Informacja
ze spotkania zespołu ds. Regulaminu Premiowania
dnia 16.02.2017 roku.
Stronę pracodawcy reprezentowali:
-
Wiesław Włodek – członek Zarządu
-
Iwona Ziomek – członek Zarządu
-
przedstawiciele PKL
-
radca prawny
Związek Zawodowy Pracowników Poczty reprezentowali:
-
Joanna Szeląg
-
Bogdan Nierzwicki
-
Henryk Woldański
Pracodawca przedstawił 4 warianty naliczonej premii dla pracowników, które zostały w całości odrzucone. W oparciu o naliczony fundusz premiowy (który nie jest zatwierdzony w planie i nie przedstawiony w formie pisemnej stronie związkowej), pracodawca rozpoczął dyskusję na temat kolejnych propozycji.
Jako strona społeczna zażądaliśmy przedstawienia pełnej informacji o zatrudnieniu na dzień 31.01.2017 r w etatach i w osobach.
W trakcie dyskusji wypracowanych zostało 11 propozycji (łącznie strony związkowej i strony pracodawcy). Ostatecznie procedowane będą 2 warianty po przedstawieniu przez pracodawcę materiałów źródłowych finansowych i będą one przedmiotem dyskusji na kolejnym spotkaniu zespołu w przyszłym tygodniu. Po tym spotkaniu będziemy mogli przedstawić szczegółowe wyliczenia procedowanych wariantów.
W dniu dzisiejszym od godz. 9.00 zespół rozpoczyna pracę nad treścią Regulaminu Premiowania.
J.Szeląg
B.Nierzwicki
H.Woldański